Bez tego Twój marketing i sprzedaż może rozsypać się jak domek z kart…

Być może już ten domek się chwieje…

I lada moment runie…

Co mam na myśli?

Robisz sporo, ale nadal to nie przekłada się na wymierne efekty w kontekście sprzedaży?

Próbujesz wszystkiego… i ciągle nie wychodzi?

To normalne…

Kiedy marketing i sprzedaż nie przynoszą nam oczekiwanych rezultatów, to zazwyczaj szukamy innych lepszych metod na to, aby w końcu to co robimy przyniosło nam upragnione efekty.

Wówczas:

Próbujemy różnych działań,

Różnych metod,

Strategii,

Niektórzy zatrudniają agencje lub specjalistów…

A jeszcze inni mają różne przekonania, że jeśli będą mieć xyz (np. większe zasięgi) to ich sprzedaż w końcu ruszy.

Jednak nadal wszelkie próby kończą się fiaskiem!

Oto rozwiązanie, którego być może szukasz:

Tym najważniejszym i brakującym ogniwem są fundamenty.

Czyli te elementy, na których opiera się Twój cały biznes.

Tymi fundamentami są:

Rynek, na którym działasz i dobra znajomość klientów na tym rynku.

Twoje otoczenie w postaci rynku jest wszystkim.

Jeśli działasz na rynku, gdzie jest masa potencjalnych świadomych klientów z dużymi palącymi problemami lub marzeniami / celami – to nawet nie czytałbyś tych moich treści.

Jednak każdy działa zazwyczaj na trudnym i konkurencyjnym rynku. Klienci często nie są gotowi na zakup tu i teraz.

Czasem nasz rynek jest zbyt mały, a firm próbujących dotrzeć do Twoich klientów jest sporo.

Wówczas jest ciężko. Jest walka. Jest problem.

Czy jest na to rozwiązanie?

Musisz poznać ten rynek i klientów lepiej niż cała Twoja konkurencja razem wzięta!

Bez odpowiednich badań niestety tego nie zrobisz.

W moim programie mentoringowym pokazuję jak wykonać dobre badania rynkowe. Jak wybrać idealnego klienta oraz jak analizować go pod kątem demograficznym, psychologicznym i behawioralnym.

Oferta – czyli co Twój potencjalny klient otrzyma w zamian za swoje pieniądze oraz sposób prezentacji Twojej oferty.

To nasz konik!

W 99% przypadkach Twoja usługa jest podobna do innych usług.

Kiedy nawet być może świadczysz wyższą jakość niż inni, to klienci i tak porównują sobie ceny.

Dlaczego? Ty widzisz, ale oni nie widzą różnicy!

Nikt nie jest idiotą i nie kupi tego samego u Ciebie, jak u kogoś innego może to kupić taniej.

Co zrobić?

Możesz „podrasować swoją ofertę” aby wyjść z kategorii: Ten jest taki sam jak inni.

Jak zająć się swoją ofertą na poważnie omawiam również w moim programie.

Wyróżniki Twojej marki – to kolejny element, który jest dość ważny i istotny.

Potrzebujesz być inny, lepszy, wyjątkowy – odróżniający się od swojej konkurencji.

Jeśli będziesz podobny lub taki sam, to w oczach klientów nie będzie różnicy czy pójdą do Ciebie, czy do konkurencji.

W programie mentoringowym poznasz aż 14 takich wyróżników i jak ze szwedzkiego stołu wybierzesz takie, które do Ciebie pasują.

Strategia cenowa – to kolejny ważny, często pomijany aspekt i fundament.

To jaką masz cenę, jak ją przedstawiasz i jaki masz model wyceny jest piekielnie ważny.

W programie również uczę i pokazuję różne modele wycen swoich usług.

Ostatnim fundamentem jesteś Ty!

Twoje wyniki w dużej mierze zależą od Ciebie samego: Twoich chęci, motywacji, samodyscypliny, mentalu, wytrwałości, przekonań etc.!

Kiedy będziesz sam siebie podkopywał, patrzył na innych, porównywał się z konkurencją, czuł się źle mówiąc duże stawki za swoje usługi….

…to taki będziesz miał efekt sprzedażowy.

Nad tym elementem również popracujemy dając Ci narzędzia i moje wsparcie!

Podsumowanie:

Jeśli coś do tej pory Ci nie wychodziło, załamujesz się i nie wiesz, co robić dalej, to pomyśl właśnie o swoich fundamentach!