Dlaczego Twoi potencjalni klienci od Ciebie nie kupują tyle ile chciałbyś, żeby kupowali?
Co sprawia, że nie podejmują decyzji zakupowych kupując Twoje usługi, produkty czy szkolenia?
Znalazłem 8 głównych przeszkód, przez które masz niższą skuteczność sprzedażową.
Kiedy je poznasz i wprowadzisz działania prewencyjne, to Twoja skuteczność wzrośnie!
Zaczynamy:
𝗣𝗼𝘄𝗼́𝗱 𝟭: 𝗧𝗼 𝗻𝗶𝗲 𝗱𝗹𝗮 𝗺𝗻𝗶𝗲
Twój potencjalny klient stwierdza, że to, co mu oferujesz i sprzedajesz nie jest dla niego. Nie jest to, czego on chce i nie spełnia tych oczekiwań, które on miał w swojej głowie.
Jak sobie z tym poradzić?
Wiadome jest, że nie każdy produkt lub usługa jest dla każdego.
Pierwszą rzeczą, która może Ci pomóc w tym temacie jest jasno określona grupa docelowa.
Np. używając w swojej ofercie: “Program spalania tkanki tłuszczowej dla kobiet po 30 roku życia” – od razu sugeruje do kogo jest to rozwiązanie. Nie jest to jakieś ogólne, tylko bardzo sprecyzowane.
Tak samo mój program mentoringowy jest skierowany wyłącznie dla firm usługowych. To jasno sugeruje dla kogo to jest, a dla kogo nie.
Z drugiej strony oferta, którą składasz powinna odnosić się do tych osób. Czyli uwzględniać ich sytuację, tryb życia, pracę, obowiązki rodzinne. Np.
15-minutowy trening dla zabieganych kobiet spalający tkankę tłuszczową z brzucha i ud.
Celem Twojej komunikacji jest zmiana myślenia z:
to nie dla mnie -> to dla mnie,
𝗣𝗼𝘄𝗼́𝗱 𝟮: 𝗡𝗶𝗲 𝘄𝗶𝗱𝘇𝗲̨ 𝘄 𝘁𝘆𝗺 𝘄𝗮𝗿𝘁𝗼𝘀́𝗰𝗶,
Czyli klient, widząc to, co Ty sprzedajesz i oferujesz czuje, że to nie jest coś, na co chciałby wydać swoje pieniądze.
Co tutaj powinniśmy zrobić?
Po pierwsze to co zawsze sugeruję: aby dowiedzieć się, co dla Twojego klienta jest wartością, powinniśmy zrobić pogłębione badania rynkowe.
Podczas rozmów z klientami również możemy wyłapać powody, dla których w ogóle ten klient z nami rozmawia i dlaczego chce kupić.
Jeśli mądrze wyłapiesz te rzeczy i na podstawie x kontaktów z klientami zbierzesz dane i znajdziesz wspólne mianowniki, to na tej podstawie możesz lepiej dopasować swoją ofertę do potrzeb Twoich klientów.
Wówczas, kiedy uderzysz we właściwe struny, które i tak już są w Twoich potencjalnych klientach, oni zobaczą tę wartość. Tego uczę właśnie w moim programie. Badania rynkowe + stworzenie oferty nie do odrzucenia.
Np. po wielu rozmowach z Wami zauważyłem, że potrzebujecie również indywidualnych rozwiązań. W ramach oferty w programie mentoringowym oprócz tej całej wiedzy i mojego wsparcia to raz w tygodniu dla 1 osoby projektuję lub aktualizuję strategię marketingowo-sprzedażową.
Celem Twojej komunikacji jest zmiana myślenia z:
Nie widzę w tym wartości -> WOOW!!! Mega wartość w dobrej cenie i jeszcze mi się opłaca. Biorę od razu!
To jest ¼ tego co dla Ciebie przygotowałem. Wkrótce oczekuj kolejnej części.