16 04, 2024

Dwa elementy, przez które tracisz klientów

By |2024-05-27T14:00:01+02:0016 kwietnia, 2024|Bez kategorii|0 komentarzy

Dziś porozmawiamy sobie o 2 miejscach, przez które tracisz klientów. Te luki wychwyciłem podczas rozmów telefonicznych z Wami. Bez zbędnych wstępów: Niskie zasięgi -> niska świadomość marki Aby klient w ogóle rozważył zakup Twojej usługi, to musi najpierw [...]

13 04, 2024

Dlaczego klienci nie kupują? Część 4

By |2024-05-27T14:00:01+02:0013 kwietnia, 2024|Bez kategorii|0 komentarzy

Dziś ostatnia część: Dlaczego Twoi potencjalni klienci od Ciebie nie kupują tyle ile chciałbyś, żeby kupowali? Co sprawia, że nie podejmują decyzji zakupowych kupując Twoje usługi, produkty czy szkolenia? Powód 7. Ktoś mi odradził / zabronił zakupu Klienci [...]

11 04, 2024

Dlaczego klienci nie kupują? Część 3

By |2024-05-27T14:00:01+02:0011 kwietnia, 2024|Bez kategorii|0 komentarzy

Dziś kontynuujemy ultra ważny temat: Dlaczego Twoi potencjalni klienci od Ciebie nie kupują tyle ile chciałbyś, żeby kupowali? Co sprawia, że nie podejmują decyzji zakupowych kupując Twoje usługi, produkty czy szkolenia? Dziś kolejne 2 powody: Powód 5. Są [...]

9 04, 2024

Dlaczego klienci nie kupują? Część 2

By |2024-05-27T14:00:02+02:009 kwietnia, 2024|Bez kategorii|0 komentarzy

Dziś kontynuujemy ultra ważny temat: Dlaczego Twoi potencjalni klienci od Ciebie nie kupują tyle ile chciałbyś, żeby kupowali? Co sprawia, że nie podejmują decyzji zakupowych kupując Twoje usługi, produkty czy szkolenia? Dziś kolejne 2 powody: Powód 3: Nie [...]

5 04, 2024

Dlaczego klienci nie kupują?

By |2024-05-27T14:00:03+02:005 kwietnia, 2024|Bez kategorii|0 komentarzy

Dlaczego Twoi potencjalni klienci od Ciebie nie kupują tyle ile chciałbyś, żeby kupowali?   Co sprawia, że nie podejmują decyzji zakupowych kupując Twoje usługi, produkty czy szkolenia?   Znalazłem 8 głównych przeszkód, przez które masz niższą skuteczność sprzedażową. [...]

30 03, 2024

Kluczowe wskaźniki, które warto monitorować w swoim marketingu i sprzedaży.

By |2024-05-27T14:00:03+02:0030 marca, 2024|Bez kategorii|0 komentarzy

Dziś opowiem Ci o kluczowych wskaźnikach, które warto znać i warto monitorować, by móc lepiej zarządzać swoim marketingiem i sprzedażą.  Więc idźmy po kolei: Zasięgi: Ten wskaźnik pokazuje do jak dużej liczby docierają Twoje komunikaty i treści marketingowo-sprzedażowe. [...]

28 03, 2024

Czy to jest Twój brakujący element?

By |2024-05-27T14:00:03+02:0028 marca, 2024|Bez kategorii|0 komentarzy

Po wielu rozmowach z przedsiębiorcami zauważam często powtarzający się schemat. Mają oni firmowe profile w różnych mediach społecznościowych, później te profile prowadzą z różnymi efektami i różną częstotliwością. Niektórzy też działają na własnym podwórku, np. prowadzą bloga. Tam [...]

26 03, 2024

Marketing jest jak porozrzucane puzzle

By |2024-05-27T14:00:04+02:0026 marca, 2024|Bez kategorii|0 komentarzy

👉 Marketing i sprzedaż są jak porozrzucane puzzle. Tysiące elementów, które trzeba ułożyć we właściwy sposób, we właściwej kolejności.   To, że widziałeś i znasz już niektóre puzzle nie oznacza jeszcze, że potrafisz zbudować z tego pełny obraz. [...]

22 03, 2024

Lepsze efekty z działań marketingowych?

By |2024-05-27T14:00:04+02:0022 marca, 2024|Bez kategorii|0 komentarzy

👉 Chcesz lepszych efektów ze swoich działań marketingowo-sprzedażowych? Być może próbowałeś już różnych działań i zatrudniałeś sztab specjalistów, którzy obiecywali Ci gruszki na wierzbie. Powiem Ci coś ważnego. Istnieje ogromna różnica pomiędzy:  Wiedzieć, co robić, a to robić… [...]

20 03, 2024

Dopiero zaczynasz z firmą usługową…?

By |2024-05-27T14:00:04+02:0020 marca, 2024|Bez kategorii|0 komentarzy

👉 Rozpoczynasz swoją przygodę z własną firmą usługową?   Czego potrzebujesz na sam start?   Pewnie znajdzie się wiele takich rzeczy.   Ale jedna jest najważniejsza.   💪 Potrzebujesz nowych klientów!   Tylko w tym całym natłoku informacyjnym, [...]

Przejdź do góry