Jak ulepszyć działania marketingowe w usługach?

Coraz więcej osób uświadamia sobie siłę i potęgę, jakie może przynieść wdrożenie właściwych działań marketingowych w swojej firmie.

A to oznacza:

Twoja konkurencja nie śpi, tylko prężnie działa.

Skutkiem tego jest, że gra pod tytułem pozyskanie klientów staje się coraz trudniejsza.

Koszty reklam nieustannie idą do góry,

Stawki za wyświetlania i kliknięcia rosną,

Coraz trudniej trafić do nowych klientów,

Spada skuteczność sprzedaży,

Coraz trudniej się wybić,

Ostateczny koszt pozyskania klienta staje się dość spory i coraz mniej opłacalny,

Co robić w takim przypadku?

Rozwiązanie w teorii jest proste, jednak w praktyce wykonanie tego piekielne trudne.

Co więc robić?

Nie ma tutaj jedynego i idealnego rozwiązania, ale podzielę się tym, które u mnie i u moich klientów świetnie się sprawdza.

Po pierwsze: Lepsze rozumienie swoich klientów niż Twoja konkurencja.

Po drugie: Bardziej dopasowane i skrojone oferty dla Twoich klientów,

Po trzecie: Mądrze zbudowany system marketingowo sprzedażowy,

Po czwarte: Napędzanie tego systemu odpowiem ruchem.

Po piąte: Umiejętności sprzedażowe, by zwiększyć powodzenie w sprzedaży,

Po szóste: Dostarczanie efektów swoim klientom, aby chcieli powracać i regularnie korzystać z usług,

Po siódme: Zadbanie o to, aby klienci aktualni zostali z nami jak najdłużej – zwiększając wartość klienta w czasie,

Po ósme: zadbanie o to, aby każdy zadowolony klient pomógł Ci w pozyskiwaniu nowych klientów.

Po dziewiąte: Marketing, zasięgi i dobra komunikacja, aby to wszystko działało jak dobrze naoliwiona maszyna 🙂

Tyle i aż tyle.

Zauważ też, jak każdy z tych elementów ma na siebie ogromny wpływ i ze sobą koreluje na zasadzie trybików.

Jeśli jeden jest zepsuty lub nie działa prawidłowo, to inne elementy również się sypią.

A Ty co o tym myślisz?