Podczas ostatniej sesji w moim programie mentoringowo-szkoleniowym u jednego z uczestników przyjrzeliśmy się jego kampanii, które prowadzi mu jedna ze znanych agencji marketingowych.
To, co zobaczyłem sprawiło, że osiwiałem jeszcze bardziej niż jestem siwy 🙂
Żebyś zrozumiał co tam zobaczyłem to powiem Ci kontekst. Klient bardzo fajnie dba o swój marketing i rozwija profile.
Baza osób, które znają jego markę jest dość spora.
I teraz patrzę w ustawienia reklam… a tam reklamy na zainteresowania.
I brak jakichkolwiek reklam skierowanych na osoby, które miały kontakt z marką klienta.
To duży błąd.
Z doświadczenia wiem, że reklamy kontaktowe skierowane na OGRZANE bazy, które już znają daną markę działają o wiele lepiej i przynoszą o wiele lepszej jakości kontakty.
Kolejna kwestia to kreacja reklamowa.
Bardzo krótki tekst i napisany zbyt ogólnie.
Osoby, które zgłaszały się poprzez tę kreację właściwie nie wiedziały do końca, po co mają to robić.
Grupa docelowa naprawdę duża a koszt pozyskania 1 ogromny!
Nie dziwi mnie więc fakt, że również jakość tych kontaktów jest bardzo niska. Na 20 osób – 0 sprzedaży.
Co zrobić w takim przypadku?
Niestety, ale tutaj zakończy się współpraca z agencją.
To, co trzeba zrobić to tę kampanię ustawić na osoby, które już znają markę.
Przygotować lepszą treść reklamy aby potencjalny klient, który wypełnił formularz był świadomy, w jakim kontekście i celu to robi 🙂
Jak to zrobimy?
Tak się dobrze składa, nie przez przypadek, że w moim programie mentoringowo-szkoleniowym pokazuję jak krok po kroku taką kampanię właściwie ustawić, jak przygotować grupy OGRZANYCH odbiorców aby do nich skierować reklamy, oraz jak właściwie przygotować kreację aby pozyskiwać taniej i lepszej jakości leady.
Oczywiście to jest tylko mały wycinek tego co jest w programie, bo bierzemy na tapet dużą liczbę elementów.
Oczywiście zawsze można nadal samemu na własną rękę próbować reklam, przepalać budżet, etc.
Można też zatrudnić agencję, która nie zawsze robi dobrze swoją robotę…
Tylko po co?
Jeśli chcesz pod moim okiem zacząć robić kampanie, które przyniosą Ci dziesiątki płacących klientów, na Twoje usługi, albo chcesz żeby być pewnym, że zewnętrzne firmy robią Ci dobrze kampanie, to oczywiście zapraszam Cię do programu Mentingowo-Szkoleniowego.
Jednak zanim Cię wpuszczę do programu chcę być w 100% pewny, że Ci pomogę. Dlatego umów się albo na 30-minutową rozmowę, albo napisz do mnie na messenger.
Linki masz poniżej:
Tu: https://tomaszpaczkowski.pl/rozmowa/
Lub tu: https://m.me/111704003597178?ref=w20347083