Czy popełniasz ten kardynalny błąd gdy chcesz zwiększyć sprzedaż swoich usług?

Oto najważniejsza lekcja o biznesach usługowych EVER.

Pewnie nie raz zastanawiałeś się jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie usługowej.

Pierwsze co nam zazwyczaj przychodzi do głowy, to oczywiście pozyskanie większej ilości klientów.

I oczywiście to jest dobre posunięcie.

Jednak niesie za sobą pewne konsekwencje…

Większa ilość klientów = mniej czasu, które możesz poświęcić na każdego klienta.

A to oznacza, że gdy przesadzisz – to jakość Twoich usług spadnie.

Dlaczego?

Ty lub Twój zespół będzie mocno obciążony pracą.

Nadmierne obciążenie powoduje stres i zaczynasz popełniać więcej błędów.

Zaczyna się fuckup za fuckupem.

Klienci również to zauważają.

Kiedyś dbałeś o nich bardzo dobrze, a teraz jakby brakuje Ci na nich czasu.

W konsekwencji – odchodzą…

I zamiast zwiększyć sprzedaż, to wpadasz w gorsze kłopoty niż kiedyś…

Gdzie tutaj jest rozwiązanie?

Czyli:

Jak w biznesie usługowym zwiększyć sprzedaż bez zwiększania czasu pracy i pozyskiwania nowych klientów?

Zamiast zwiększać ilość klientów, to zwiększ WARTOŚĆ, którą dla nich dajesz.

Dziś pomyśl nad jedną kluczową kwestią:

“Jak mógłbyś zwiększyć wartość swojej usługi, aby klienci chcieliby za nią zapłacić 2 razy więcej niż obecnie?”

Pamiętaj, że podwójny wzrost wartości nie oznacza 2 razy więcej Twojego czasu pracy!

Zawsze myśl o efekcie – czyli o WARTOŚCI, który uzyskujesz dla swoich klientów.

Np. Masz do wyboru dwóch dentystów, gdzie uzyskasz taki sam efekt. 

Którego to byś wybrał:

– Czas trwania usługi: 2 godziny na fotelu,

– Czas trwania usługi: 20 minut na fotelu,

Nie wiem jak Ty, ale osobiście wybieram tylko 20 minut 😉

Pamiętaj w ostateczności liczy się WARTOŚĆ, a nie czas!

Gdy zmienisz tylko tę jedną rzecz w postrzeganiu swoich usług, to zmieni się wszystko. 

Jak to zrobić w praktyce? 

Uczę tego w moim programie mentoringowo-szkoleniowym, gdzie pokazuję jak krok po kroku ulepszyć swoje oferty – tak aby zwiększyć ich postrzeganą wartość i też cenę. 

Pokazuję ten proces na przykładzie moich usług kampanii reklamowych na Facebook Ads dla Twórców Cyfrowych.