Jak łatwo wyróżnić się, sprzedając swoje usługi?

Ostatnio poszukiwałem nowego montażystę do zespołu.

Wrzuciłem ogłoszenie na jednej z grup na Facebooku.

Wieczorem moderator wpuścił moje zapytanie.

W ciągu dwóch godzin moja skrzynka zapełniła się dziesiątkami zgłoszeń.

Przejrzałem sobie je i odpowiedziałem na około 10-ciu z prośbą o próbny montaż jednego z moich materiałów z informacją, że za próbny montaż normalnie zapłacę.

I tu uwaga. Na mojego e-maila odpowiedziała tylko połowa z tych, do których napisałem.

Następnie z tej połowy ludzie zadeklarowali mi próbny montaż na dziś / jutro.

Następnie dostałem tylko 3 materiały w wyznaczonym terminie.

Powoli kończę moją rekrutację, ale to uświadomiło mi, jak mało ludzi naprawdę angażuje się w sprzedaż i walczy o każdego klienta.

Większość działa reaktywnie.

Ty bądź inny.

Działaj proaktywnie.

– Odpowiadaj szybko na zapytania i e-maile.

– Zadzwoń od razu do klienta jak tylko się do Ciebie zgłosi.

– Jeśli nie odbiera, to dzwoń regularnie aż do skutku.

– Pilnuj go jeśli na coś się umówiliście.

– A jeśli Ci odmówił, zaangażuj się i dowiedz się, dlaczego i co mógłbyś ulepszyć.

– Ty przejmij kontrolę nad tym całym procesem.

Te pieniądze tam leżą, tylko trzeba się po nie schylić.

Pomyśl ile razy sam zawaliłeś sprzedaż swoich usług z własnej winy.

Nie wzrosty cen, nie inflacja, nie rząd często są winne Twojej aktualnej sytuacji.

Ty sam jesteś w 100% odpowiedzialny za swoje wyniki!

Trzymam za Ciebie kciuki!

Tomek.