Ważna wiadomość dla właścicieli firm usługowych!

Czy zauważasz jak Twoja konkurencja prężnie reklamuje się w internecie, a Ty jeszcze nie zabrałeś się na poważnie za swój marketing?

Jeśli nic z tym dalej nie zrobisz może być różnie.

Skąd to wiem?

Bo zgłaszają się do mnie ludzie, którzy kiedyś bez wysiłku mieli pełne kalendarze a teraz mają pustki.

Albo konkurencja ich wykończyła, albo spadł popyt na dane usługi.

Pamiętaj, na rynku przetrwają zawsze najsilniejsi – Ci którzy zadbali o marketing i proces sprzedaży w swojej firmie.

Przykład?

Daleko szukać nie trzeba.

Branża ślubna.

Rok 2023 to prawdziwy spadek popytu na te usługi.

To może spotkać każdego.

Pierwsze symptomy pojawiających się problemów:
– Zmniejszona liczba zapytań na Twoje usługi,
– Mniej klientów i sprzedaży niż kiedykolwiek wcześniej,
– Stali klienci odchodzą do konkurencji,
– Coraz trudniej sprzedać Ci Twoje usługi,
– Częściej niż kiedykolwiek wcześniej występują gorsze miesiące.
– Sprzedaż nie rośnie.

Co zrobić w takim przypadku?

Na poważnie trzeba zabrać się za swój marketing i sprzedaż w swojej firmie usługowej.

Jak to zrobić?

Na moim profilu znajdziesz masę wartościowej wiedzy dotyczącej właśnie marketingu i sprzedaży dla usług. Zapoznaj się z nimi, jeśli zobaczysz w tym wartość również zaobserwuj, aby otrzymywać kolejne treści.

Nagrałem też kilka wartościowych materiałów – jeśli chcesz mogę Ci je wysłać, po prostu napisz do mnie.

A dla bardziej zdecydowanych mam płatne programy, które nauczą Cię marketingu i sprzedaży usług od A do Z.

Powodzenia!