Ważna wiadomość dla właścicieli firm usługowych!
Czy zauważasz jak Twoja konkurencja prężnie reklamuje się w internecie, a Ty jeszcze nie zabrałeś się na poważnie za swój marketing?
Jeśli nic z tym dalej nie zrobisz może być różnie.
Skąd to wiem?
Bo zgłaszają się do mnie ludzie, którzy kiedyś bez wysiłku mieli pełne kalendarze a teraz mają pustki.
Albo konkurencja ich wykończyła, albo spadł popyt na dane usługi.
Pamiętaj, na rynku przetrwają zawsze najsilniejsi – Ci którzy zadbali o marketing i proces sprzedaży w swojej firmie.
Przykład?
Daleko szukać nie trzeba.
Branża ślubna.
Rok 2023 to prawdziwy spadek popytu na te usługi.
To może spotkać każdego.
Pierwsze symptomy pojawiających się problemów:
– Zmniejszona liczba zapytań na Twoje usługi,
– Mniej klientów i sprzedaży niż kiedykolwiek wcześniej,
– Stali klienci odchodzą do konkurencji,
– Coraz trudniej sprzedać Ci Twoje usługi,
– Częściej niż kiedykolwiek wcześniej występują gorsze miesiące.
– Sprzedaż nie rośnie.
Co zrobić w takim przypadku?
Na poważnie trzeba zabrać się za swój marketing i sprzedaż w swojej firmie usługowej.
Jak to zrobić?
Na moim profilu znajdziesz masę wartościowej wiedzy dotyczącej właśnie marketingu i sprzedaży dla usług. Zapoznaj się z nimi, jeśli zobaczysz w tym wartość również zaobserwuj, aby otrzymywać kolejne treści.
Nagrałem też kilka wartościowych materiałów – jeśli chcesz mogę Ci je wysłać, po prostu napisz do mnie.
A dla bardziej zdecydowanych mam płatne programy, które nauczą Cię marketingu i sprzedaży usług od A do Z.
Powodzenia!