Ostatnio w jednej z rozmów padło bardzo kluczowe pytanie:

“Tomek nadal nie kumam jak możesz mi pomóc? Przecież nie będziemy pracować 1 na 1 nad moim marketingiem, tylko dostanę jakieś uniwersalne rozwiązania. Jaką mam pewność, że to będzie pasowało do mojego biznesu i czy to u mnie będzie działać?”

Ok, więc zacznijmy o ważnej kluczowej kwestii:

Program mentoringowo-szkoleniowy jest skierowany do każdej osoby, która:

– prowadzi firmę usługową,

– wykonuje i świadczy usługi,

– sprzedaje usługi,

– chce pomagać innym firmom usługowym w zwiększaniu sprzedaży.

Wszystkie treści, materiały i cały program jest skrojony dla firm usługowych.

Z programu skorzystają też osoby, które sprzedają produkty, gdzie sprzedaż odbywa się poprzez rozmowę 1 na 1 z klientem.

Czyli nieruchomości, samochody, łodzie, droższe produkty. 🙂

Dopowiem też, że strategie marketingu i sprzedaży dla usług znacząco różnią się od strategii dla sklepów stacjonarnych, sklepów e-commerce, czy też dla produktów cyfrowych. Dlatego dla nich nie rekomenduję mojego programu.

Kiedy już wyjaśniliśmy sobie kwestie dla kogo jest ten program, a dla kogo nie jest, czas rozwikłać kolejną ważną kwestię, bo być może jeszcze myślisz w ten sposób:

“Tomek prowadzę firmę usługową, ale jest dziesiątki usług, które się pomiędzy sobą różnią. Inaczej się sprzedaje usługi barberskie, jeszcze inaczej usługi księgowe, a jeszcze inaczej usługi wykończeniowe. To jak niby coś uniwersalnego ma pasować do mojego biznesu?”

Tutaj masz ode mnie pełną zgodność, ale to również przewidziałem, bo strategie, marketing i sprzedaż dla biznesów usługowych są do siebie bardzo podobne i mają wiele cech wspólnych.

Dlatego w programie przygotowałem 3 różne rodzaje komunikacji, oraz dałem 6 konkretnych strategii do wyboru wraz z instrukcją wdrożenia.

Możesz więc dopasować strategię według swego uznania dopasowując ją do Twojej konkretnej sytuacji.

“Ale ja nadal nie będę wiedział, co robić i co wybrać…”

Spokojnie. Przygotowałem listę ponad 150 różnych rodzajów usług, gdzie przypisałem, które konkretnie strategie i sposób komunikacji stosować w konkretnym przypadku 😉

A jeśli nadal będzie problem z wyborem, to przecież właśnie po to są nasze grupowe konsultacje w każdy poniedziałek o 13:30. Więc spokojnie pomogę 😊

Czyli podsumowując:

  • niezależnie jakiego rodzaju usługi świadczysz,
  • niezależnie czy sprzedajesz lokalnie, globalnie czy on-line,
  • niezależnie czy sprzedajesz drogo czy tanio,
  • niezależnie kto jest Twoim klientem to program jest dla Ciebie.

47 dni 2024 roku już za nami… czas i tak upłynie, albo wykorzystasz ten czas maksymalnie, by rozwinąć sprzedaż swoich usług albo bezpowrotnie go stracisz:

https://lp.tomaszpaczkowski.pl/