Myślisz, aby zwiększyć efekty swoich działań, aby zwiększyć sprzedaż?

Mam dla Ciebie 4 kroki, przez które trzeba przejść, by to zrobić.

 

Krok 1. Praca nad i z fundamentami.

Fundamenty są czymś, o czym wiele osób robiąc marketing w swojej firmie zapomina. Większość działań i przyjętych strategii nie ma silnych fundamentów.

Aby zrobić najpierw 3 kroki do przodu należy wykonać 1 krok do tyłu.

Czym są te fundamenty?

Są to:

✅ Narzędzia

✅ Strategie i lejki,

✅ Usługa i Oferta,

✅ Rynek i Klienci,

✅ Psychologia,

✅ Ty,

Bez wgryzienia się w te elementy, to Twój marketing jest jak domek z kart. Chwieje się i w każdej chwili może runąć!

Pracując nad / i z tymi fundamentami zbudujesz silną strategię marketingowo-sprzedażową, lepszą komunikację, ofertę nie do odrzucenia, wyróżniki Twojej marki i cały marketing!

Im silniejsze będą Twoje fundamenty, tym lepsze będą Twoje efekty!

 

Krok 2. Zbudowanie strategicznego lejka sprzedażowego pozyskującego zapytania i sprzedaż.

Cel strategii: aby obce i nieznające Ciebie osoby zamieniać w płacących i idealnych klientów.

W ramach tej strategii w pierwszej kolejności warto sięgnąć po nisko wiszące i dojrzałe owoce.

Na rynku są już osoby, które są skłonne i gotowe kupić Twoje rozwiązanie Tu i Teraz.

Specjalnie zaprojektowaną strategią możesz w sposób skuteczny dotrzeć do tych osób, przedstawić im swoją ofertę i sprzedać.

W tym celu potrzebujesz stworzyć prosty lejek sprzedażowy, który będzie:

 👉 docierał do Twoich idealnych klientów,

 👉 posiadał odpowiedni motyw i komunikat zwracający ich uwagę i zachęcający się do zgłoszenia,

 👉 generował zgłoszenia lub zapytania od tych osób,

 👉 zamieniał ich na płacących klientów,

 

Krok 3. Uszczelnienie strategii sprzedażowej marketingiem.

Kiedy będziesz miał już działający system sprzedaży – czas na działania typowo marketingowe.

Zauważysz, że część osób, które się do Ciebie zgłosi nie kupi od razu, bo jeszcze Cię nie znają, jeszcze Ci nie ufają, jeszcze nie są gotowe na zakup, albo to nie jest dla nich idealny moment.

Trzeba się tym zająć i uszczelnić całą strategię. Jak to zrobić?

Pierwszym celem jest zbudowanie większej świadomości Twojej marki, zasięgów, relacji z potencjalnymi klientami, tak aby większa liczba osób Cię poznała, polubiła i zaufała.

Dzięki temu ilość i jakość osób, które będą się do Ciebie zgłaszać wzrośnie i to przełoży się na lepszą skuteczność sprzedaży.

Drugi cel: Aby z osobami, które nie zdecydowały się na zgłoszenie do Ciebie lub zakup od razu, prowadzić regularną komunikację.

Wielu nie kupi za pierwszym razem… to normalne!

Czasem potrzeba kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt styków z Twoją firmą / marką, aby ktoś w ostateczności przekonał się, zgłosił się i kupił.

 

Krok 4: Maksymalizacja efektów Twoich działań!

Kiedy dostarczysz efekty swoim klientom warto zadbać również, aby po pierwsze Ci pozyskani klienci pozostali z Tobą jak najdłużej – zwiększając wskaźnik wartości klienta w czasie.

Aby zadowoleni klienci pomagali Ci w pozyskiwaniu kolejnych klientów. Każdy 1 klient może przyprowadzić Ci 5-10 kolejnych – o ile dobrze również zadbasz o ten obszar

Przechodząc przez te 4 kroki stworzysz jeden spójny system, który w sposób skuteczny i efektywny zacznie generować Ci masę jakościowych zapytań, zwiększy konwersję sprzedażową, sprawi, że osoby będą chętniej od Ciebie kupować.