Zaczekaj - jeszcze mam dla Ciebie dodatkową propozycję.

Click to play video

"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy" - Henderson Stuart

Kiedy rozmawiam z Przedsiębiorcami zajmującymi się usługami, często mają oni błędne podejście do działań marketingowych w swoich firmach.


Często uważają, że założenie fanpage'a czy strony internetowej wystarczy, żeby przyciągać tłumy klientów.


Rzeczywistość jest niestety inna - ale to nie ich wina! Takie informacje usłyszeli na szkoleniach lub od agencji reklamowych.


Wszystko byłoby dobrze, gdyby schemat zakupowy klienta wyglądał tak, jak po prawej stronie. Jednak droga ta jest ciut bardziej skomplikowana.

Spójrz na zrzut ekranu obok - w tej kampanii pozyskałem 118 kontaktów do potencjalnych klientów w cenie 1,34 zł za kontakt!


Efekt byłby jeszcze lepszy, ale właściciel firmy poprosił mnie o wyłączenie kampanii, ponieważ handlowcy nie nadążali z telefonami :)


Bez profesjonalnej strony www.


Bez regularnego publikowania na fanpage'u.


Bez żadnego pozycjonowania.


Jeśli chcesz dowiedzieć się jak to robić, czytaj dalej!

"Z Tomkiem współpracuję przy 4 projektach. W ramach nich przez ostatnie 2,5 roku Tomek odpowiadał za budżet reklamowy w wysokości 1,6 mln zł, osiągając bardzo dobre efekty. Miesiąc temu zaprosiłem go do kolejnego projektu. Już samo to pokazuje, że ze współpracy z Tomkiem jestem więcej niż zadowolony."


Grzegorz Celeban, www.votum-sa.pl

1,6 mln zł wydane w 2,5 roku

Click to play video

“Facebook nie sprzedaje!”

Gdybym dostawał złotówkę za każdym razem gdy słyszę powyższe zdanie, nie musiałbym już prowadzić reklam na zlecenie. Jednak lubię to, więc za każdym razem na ten argument odpowiadam tak samo – Facebook nie sprzedaje, bo to nie jego rola. Sprzedać produkt masz Ty!


Możemy to porównać do wynajmu billboardu w centrum miasta – jeśli umieścisz na nim słabą treść, to nie ma znaczenia to, ile wydasz na wynajem. Sam billboard nie sprzeda!


To w gruncie rzeczy bardzo dobra wiadomość! 90% konkurencji w Twojej branży tego nie rozumie i przez to ich reklamy też nie sprzedają. Gdy już zobaczysz, jak robić to prawidłowo, wyprzedzisz cały swój rynek!


Tak było choćby w 2 poniższych przypadkach:

Branża spożywcza z dowozem. Reklama utworzona na Facebooku, kierująca na platformę messenger, gdzie właściciel firmy dalej sam sprzedawał swoje usługi.


Budżet: 600 zł


Efekt: Ponad 100 zapytań w ciągu 14 dni prowadzenia kampanii i wzrost sprzedaży o 80%

CASE STUDY 1

Branża nieruchomości, produkt za 150 tysięcy złotych. Reklama utworzona na Facebooku, kierująca na formularz kontaktowy. Zainteresowana osoba zostawiała do siebie kontakt (imię, e-mail oraz numer telefonu).


Budżet: 160 zł


Efekt: Ponad 120 zapytań w ciągu 6 dni

CASE STUDY 2

“Reklamą zajmuję się od kilku lat. Każdego miesiąca wydaje na nią 30-60 tysięcy złotych. Żeby jednak się rozwijać, musiałem zlecić tę część mojej działalności na zewnątrz. Zatrudniałem i zwalniałem znane i polecane agencje, ale dopiero Tomasz stworzył reklamy, które sprzedały moje produkty.”


Adrian Kołodziej, www.adriankolodziej.pl

Reklamy, które sprzedają!

Click to play video

Co zrobić, żeby osiągać takie efekty?

Po pierwsze, zapomnij o like’ach – za nie jeszcze nikt nic nie kupił. Co innego, za pieniądze od klientów!


Po drugie, zainteresuj się psychologią sprzedaży. Każdego dnia widzisz setki reklam, a jednak nie dokonujesz aż tylu zakupów – tak samo Twoi klienci. Dlaczego? O tym właśnie mówi psychologia sprzedaży!


Po trzecie, naucz się robić reklamy. Od napisania tekstów, które sprzedają; przez przygotowanie grafik (nawet jeśli wydaje Ci się, że nie potrafisz tego robić); po techniczne kwestie kampanii reklamowych i zwrot z reklamy na poziomie 2662%!


I właśnie w tym mogę Ci pomóc!

Pozyskaj MINIMUM 10 nowych klientów z kursem Marketing Usług!

Nie będę Ci obiecywać, że dzięki mojemu kursowi, zarobisz milion w tydzień, jak to wielu szkoleniowców ma w zwyczaju. Moje doświadczenie pokazuje jednak, że absolwenci Marketingu Usług pozyskują minimum 10 nowych klientów i to już w pierwszym miesiącu po ukończeniu kursu!


Jak zmieniłby się Twój biznes przy stałym dopływie 10 nowych klientów miesięcznie?


A gdybyśmy zwiększyli tę liczbę do 20? Albo do 50?


Takie, a nawet lepsze wyniki, są jak najbardziej możliwe! Wystarczy, że opanujesz wiedzę z 4 kluczowych zakresów kampanii reklamowych, które szczegółowo omawiam w Marketingu Usług!

Opracuj strategię

Przygotuj materiały reklamowe

Lekcja 1 – 3… 2… 1… Zaczynamy


Lekcja 2 – Co musi się wydarzyć, aby pozyskiwać 10, 20, 30 a może i więcej zapytań na swoje usługi?


Lekcja 3 – Co jest ważniejsze od samej reklamy? Czyli [PROCES KROK PO KROKU, przez jaki przeprowadzisz swojego klienta]


Lekcja 4 – Przykłady gotowych STRATEGII MARKETINGOWYCH dla biznesów usługowych [Twój przykład też będzie]


Lekcja 5 – Narzędzie BRIEF. Zamień pytania na odpowiedzi i nie martw się o to, co napisać w reklamie!

Lekcja 1 – [ZBIERAMY MATERIAŁY] Wykorzystaj swoje doświadczenie, aby pozyskiwać klientów za pomocą reklamy!


Lekcja 2 – Przygotuj PRZYNĘTĘ i tanio pozyskuj ZAPYTANIA i ZGŁOSZENIA!


Lekcja 3 – PISZEMY teksty do reklamy, które DZIAŁAJĄ. [Szablony GOTOWYCH TEKSTÓW]


Lekcja 4 – Jak w 5 minut stworzyć ładną GRAFIKĘ, nawet jeśli nie jesteś grafikiem + [Szablony GOTOWYCH GRAFIK]


Lekcja 5 – 1 WAŻNY element Twojej reklamy, o którym zapomina 90% reklamodawców, a podnosi zainteresowanie reklamą o 20%.

Uruchom kampanię

Pozyskuj klientów

Lekcja 1 – Przygotuj swój FANPAGE na generowanie zapytań i zgłoszeń.


Lekcja 2 – KONFIGURUJEMY Konto reklamowe! Techniczne sprawy nie takie straszne jak się wydaje 🙂


Lekcja 3 – STRUKTURA REKLAM na Facebooku dla laika.


Lekcja 4 – Procedura tworzenia REKLAM LEAD ADS


Lekcja 5 – Procedura tworzenia REKLAM MESSENGER

Lekcja 1 – Reklamy w trakcie… CO ROBIĆ?


Lekcja 2 – Jak MIERZYĆ WYNIKI swoich kampanii?


Lekcja 3 – OPTYMALIZACJA reklam 2.0 – jak z budżetu reklamowego wycisnąć maksymalnie dużo?


Lekcja 4 – Jak ZAMIENIAĆ zapytania na klientów? SPRAWDZONE METODY na bazie ponad 600 rozmów.

Ale to nie wszystko!

W Marketingu Usług poza wymienionymi modułami znajdziesz jeszcze 3 bonusy, które jeszcze bardziej ułatwią Ci pozyskiwanie nowych klientów:

GOTOWE STRATEGIE

PROCEDURA UTWORZENIA KAMPANII KROK PO KROKU

GOTOWE SZABLONY POSTÓW

Gotowe przykłady strategii dla większości branż usługowych (po zakupie kursu poproszę Cię, abyś napisał mi, w jakiej branży działasz i w kursie znajdziesz gotową strategię dla swojego biznesu)

Moja osobista procedura, przez którą przechodzę, aby stworzyć kapanie reklamową dla klientów w branży usługowej. Dzięki niej będziesz wiedział co po kolei robić.

Gotowe przykłady postów, które dosłownie będziesz mógł wykorzystać w swojej kampanii (przykłady również na podstawie odpowiedzi z wypełnionej ankiety po zakupie).

Ile warte jest...

1) Kompleksowe szkolenie, które zapewni Ci minimum 10 nowych klientów każdego miesiąca? (wartość: 799 zł)


2) Przykłady gotowych strategii? (wartość: 399 zł)


3) Procedura utworzenia kampanii krok po kroku? (wartość: 199 zł)


4) Gotowe szablony postów? (wartość: 299 zł)

Zamów teraz za - 297 zł

Dołączam do Marketingu Usług!

GWARANCJA PEŁNEJ SATYSFAKCJI!


Sam kupiłem kilka szkoleń, z których nie byłem zadowolony i doskonale wiem, jakie to uczucie.


Jednak jestem na tyle pewien tego co uczę, że mam dla Ciebie 2 gwarancje!


Po pierwsze, jeśli przez 100 dni od zakupu kursu uznasz, że nie jest on wart swoich pieniędzy, napisz do mnie, a ja zwrócę Ci wszystkie pieniądze bez zbędnych pytań.


Po drugie, jeśli wdrożysz narzędzia omówione w kursie, a mimo to nie uzyskasz obiecywanych rezultatów, również zwrócę Ci 100% kosztów.


Brzmi uczciwie? Zatem zaczynajmy!

Dołączam do Marketingu Usług!

“Komunikacja z Tomkiem jest fantastyczna. Tomek, to osoba, która odbiera telefony oraz odpisuje na maile i wiadomości, co nie jest oczywiste w tej branży. Dzięki temu wiem, że w każdej chwili mogę na nim polegać. Do tego rozpatrywał każdy mój pomysł i skrupulatnie tłumaczył mi jak wpłynie on na wyniki kampanii.”


Dorota Filipiuk, www.dorotafilipiuk.pl

Świetna komunikacja i feedback

Click to play video

Kilka słów o mnie

Nazywam się Tomasz Paczkowski i od 2014 roku nieustannie zajmuje się marketingiem.


Planuję, wdrażam i optymalizuję działania tak aby wycisnąć jak najlepsze wyniki.


Co ważne – nie jestem teoretykiem. Za pomocą ponad 740 kampanii reklamowych dla różnych firm, zespołów handlowych czy twórców kursów online wygenerowałem już ponad 100 000 leadów!


W tym czasie miałem okazję pracować dla różnych branż – między innymi branży budowlanej, beauty, automotive, spożywczej, turystycznej, finansowej, prawniczej, odszkodowawczej, e-commerce czy e-learning.


Na ten moment klienci powierzają mi budżety reklamowe w wysokości od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie.


Jednak metody, które stosuję teraz są takie same jak wtedy, gdy operowałem budżetami rzędu kilkuset złotych.


Dzięki temu wystarczy, że wydasz na reklamę równowartość ceny Twojej usługi, a już zobaczysz zauważalne efekty.


Gdy to się wydarzy, możesz zwiększać wydatki na reklamę i uzyskać efekt “kuli śnieżnej”!

Jednak bardziej istotne od tego co o sobie mówię ja, jest to, co mówią o mnie inni:

“W przeszłości prowadziłem kampanię webinarową, która na pewnym etapie nie działała. Tomek trafnie zdiagnozował problem i podsunął pomysł, który od razu zaczął przynosić efekty. Podczas naszej współpracy zauważyłem, że jeśli tylko chcesz osiągnąć cel, to Tomek nie odpuści, dopóki go wspólnie nie zrealizujecie.”


Jan Blajerski, www.janblajerski.pl

Trafna diagnoza i skuteczny plan

Click to play video

Czy to szkolenie sprawdzi się w mojej firmie?


Jeśli prowadzisz firmę usługową, jak najbardziej to szkolenie jest dla Ciebie! Pamiętaj, że możesz na 100 dni wziąć szkolenie i je sobie wypróbować. Jeśli nie spełni Twoich oczekiwań napisz, a zwrócę Ci pieniądze.


Możesz też w każdej chwili do mnie napisać na maila podanego poniżej i opowiedzieć mi o swojej sytuacji. Pozytywne opinie klientów o mnie zawdzięczam temu, że nigdy nikomu nie wciskam czegoś na siłę, byle tylko zarobić. Dlatego też jeśli zobaczę, że Marketing Usług nie jest dla Ciebie, szczerze Ci o tym powiem.

Nie wiem czy sobie z tym poradzę...


Marketing Usług jest przygotowany tak, żeby poradził sobie z nim każdy – niezależnie od stopnia zaawansowania. Podczas całego szkolenia będziesz widzieć mój ekran i to co robię krok po kroku.


Mamy też grupę wsparcia dla absolwentów, na której możesz zadawać pytania, jakie pojawią Ci się w trakcie przygody z kampaniami reklamowymi.


Do tego masz gwarancję tego, że jeśli zrobisz wszystko krok po kroku, to osiągniesz rezultaty. W przeciwnym razie pomogę Ci je osiągnąć lub zwrócę Ci pieniądze.

Kiedy otrzymam materiały?


Dostęp do szkolenia otrzymasz od razu po zakupie.

Czy otrzymam fakturę VAT?


Tak, wystawiam faktury VAT. W trakcie zakupów zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę. Wówczas, automat wyśle Ci ją na Twoją skrzynkę e-mail zaraz po opłaceniu zamówienia.

Masz inne pytania? Napisz do mnie na adres: biuro@tomaszpaczkowski.pl

Dołączam do Marketingu Usług!