Chcesz Wyróżnić Się Na Rynku Usług, Pokonać Konkurencję i Sprzedawać Więcej?
Jeśli tak, to mam dla Ciebie propozycję ważną jeszcze:
Czym wyróżnia się Twoja firma?
Gdybym 10 lat temu zadał Ci pytanie - "Czym się kierujesz, kupując worki na śmieci?" - jaka byłaby Twoja odpowiedź?
Zapewne, szeroki uśmiech - pytanie wydawałoby się absurdalne.
Ale dzisiaj?
Worki ze ściągaczami, worki z materiałów biodegradowalnych, worki pachnące truskawkami...
Skoro więc tak prozaiczne branże wprowadzają szereg innowacji, dlaczego nie widać tego w branżach usługowych?
Dlaczego warto się wyróżniać?
W obecnych czasach konkurencja w każdej branży jest tak duża, jak nigdy dotąd.
Przy tym większość firm robi to samo - jedynym wyróżnikiem jest cena. Zatem, żeby się przebić, trzeba dać niższą cenę i zrezygnować z części swojej marży.
Takie działanie to najprostsza droga do tego, żeby wpaść w problemy finansowe...
Jak temu zaradzić?
Wyróżnić się!
Unikatowe produkty i usługi zawsze są w cenie, niezależnie od czasów i konkurencji. Niezależnie od pandemii popyt na dzieła sztuki czy luksusowe samochody nie spada.
Ale nie musisz sprzedawać towarów za miliony złotych. Wystarczy, że wyróżnisz się na swoim rynku, a nagle klienci sami zaczną się pojawiać!
Jak się wyróżnić?
Mam dla Ciebie dobrą wiadomość - to prostsze, niż się wydaje! I nie potrzebujesz do tego sztabu specjalistów niczym największe korporacje!
Cały proces jest powtarzalny i opiera się na dołożeniu kilku elementów do Twojej firmy.
Zebrałem je dla Ciebie w jedno miejsce i w ten sposób powstała lista aż 12 sposobów na wyróżnienie się w Twojej branży.
Użycie już choćby 2-3 z nich zapewni Ci większą sprzedaż!
Całość opakowałem w kurs online, który tylko teraz możesz kupić z 87% rabatem!
Co znajdziesz w tym szkoleniu?
Lekcja 1. - Gdzie leży największy problem?
Lekcja 2. - Na jakim etapie rynku jesteś?
Tak jak katar jest objawem przeziębienia, tak brak klientów i małe marże mogą być objawem poważniejszego problemu.
Najważniejsze, to postawić trafną diagnozę - a w kolejnych lekcjach zajmiemy się odpowiednią terapią!
Twoja firma jest jako jedna z pierwszych w branży? A może panuje tu taki tłok, że ciężko się przebić przez konkurencję?
Na każdym etapie rynku istnieją sposoby, żeby sobie poradzić. Grunt to dowiedzieć się, od czego zaczynamy!
Lekcja 3. - Jak zdeklasować konkurencję?
Lekcja 4. - Specjalizacja
Zamiast walczyć z konkurencją, najlepiej przygotować sobie taki rynek, na którym jej nie ma! Niemożliwe? A jednak! I to nawet w najbardziej "zatłoczonych" branżach!
Jeśli dotknie Cię problem z sercem, do kogo pójdziesz - do lekarza pierwszego kontaktu czy do kardiologa? Twoi klienci muszą postrzegać Twoją usługę w podobny sposób!
Lekcja 5. - Klientocentryzm
Lekcja 6. - Lepsze dostarczanie wyników
90% usług na rynku to powielanie tego, co już znane i powszechne. Tak możemy opisać "usługocentryzm". A wystarczy zmienić podejście na "klientocentryzm" i okazuje się, że konkurencja zostaje w tyle!
Często słyszę jak moi klienci mówią, że wykonują swoje usługi lepiej niż konkurencja, ale nie przekłada się to na ilość klientów. W tym miejscu powiem jak to zmienić!
Lekcja 7. - Unikalny mechanizm
Lekcja 8. - Wyróżnienie się ofertą
Na początku podałem przykład z innowacyjnymi mechanizmami worków na śmieci. Równie pomysłowe elementy można wprowadzić w każdej branży!
Każdą ofertę można ulepszyć! Księgowy może zająć się również kadrami, zakładaniem spółek oraz podpowiadaniem, jak legalnie płacić mniejsze podatki. W tej lekcji opowiem, jak podobne pomysły znaleźć w Twojej firmie!
Lekcja 9. - Wyróżnienie marketingiem
Lekcja 10. - Wyróżnienie doświadczeniem
Znana reklama mówi "Są parówki - i są Berlinki". Czy w swojej branży wyróżniasz się w podobny sposób? A może robisz to co wszyscy? Pora to zmienić!
Być może masz spore doświadczenie - ale czy klienci o tym wiedzą? "10 lat doświadczenia" nic nie mówi - na rynku są firmy, które przez 10 lat zrobiły tyle, co inne w rok. A wystarczy drobna zmiana sposobu komunikacji!
Lekcja 11. - Opinie, rekomendacje, case studies
Lekcja 12. - Wyróżnienie sposobem sprzedaży
Decydując się na jakikolwiek zakup, patrzymy na rekomendacje innych. Jednak opinia opinii nierówna. W tej lekcji powiemy sobie o tym, jak zbierać opinie, żeby przyniosły najlepszy możliwy efekt!
Jak często zdarza Ci się kupować coś od telemarketerów? Cóż, ich sposób sprzedaży pozostawia wiele do życzenia. Jeśli poprawisz u siebie ten element, znacznie zwiększysz procent finalizowanych transakcji!
Lekcja 13. - Obsługa znanych osób
Lekcja 14. - Edukowanie klientów
Decydując się na jakikolwiek zakup, patrzymy na rekomendacje innych. Niestety, żyjemy w czasach, w których część rekomendacji jest podrobiona.
Natomiast nie da się podrobić opinii, od znanych osób! Nawet jedno video od rozpoznawalnego klienta wyniesie Twój biznes na nowy poziom!
Zapewne umiejętności potrzebnych w Twojej branży można nauczyć się z zewnętrznych źródeł. Jeśli pokażesz swoim klientom jak rozwiązać ich problemy, staniesz się w ich oczach ekspertem, któremu warto zaufać!
Przy tym nie musisz obawiać się, że poradzą sobie bez Ciebie - gdy zobaczą, ile trzeba czasu, żeby osiągnąć Twój poziom wtajemniczenia, jeszcze szybciej zdecydują się na zakup Twojej usługi!
Lekcja 15. - Zbudowanie silnej marki osobistej
Lekcja 16. - Podsumowanie
Jakie masz skojarzenia z takimi nazwiskami jak Mateusz Grzesiak, Ewa Chodakowska czy Sławomir Mentzen?
Możesz ich lubić, możesz nie, ale na pewno wiesz, czym się zajmują! A dzięki zbudowanej marce osobistej są liderami swoich branż, co bezpośrednio przekłada się na ich zarobki - teraz Twoja kolej!
Teoria teorią, ale to praktyka czyni mistrza! Na tym etapie poznasz łącznie aż 12 sposobów na wyróżnienie się na Twoim rynku.
Korzystaj z tego jak ze szwedzkiego stołu, wybierz te elementy, które pasują do Twojego biznesu i jak najszybciej zajmij się ich wdrażaniem!
Promocja -81%!
To szkolenie sprzedaję w regularnej cenie 197 zł. Ale tylko teraz możesz je kupić w promocyjnej cenie:
37 zł
Oferta jest ważna tylko przez 15 minut od wejścia na tę stronę. Później wróci do starej ceny 197 zł.
GWARANCJA PEŁNEJ SATYSFAKCJI!
Sam kupiłem kilka szkoleń, z których nie byłem zadowolony i doskonale wiem, jakie to uczucie.
Jednak jestem na tyle pewien tego co uczę, że mam dla Ciebie gwarancję udanego zakupu!
Jeśli przez 100 dni od zakupu kursu uznasz, że nie jest on wart swoich pieniędzy, napisz do mnie, a ja zwrócę Ci wszystkie pieniądze bez zbędnych pytań.
Brzmi uczciwie? Zatem zaczynajmy!
Kilka słów o mnie
Nazywam się Tomasz Paczkowski i od 2014 roku nieustannie zajmuje się marketingiem.
Planuję, wdrażam i optymalizuję działania tak aby wycisnąć jak najlepsze wyniki.
Co ważne – nie jestem teoretykiem. Za pomocą ponad 740 kampanii reklamowych dla różnych firm, zespołów handlowych czy twórców kursów online wygenerowałem już ponad 100 000 leadów!
W tym czasie miałem okazję pracować dla różnych branż – między innymi branży budowlanej, beauty, automotive, spożywczej, turystycznej, finansowej, prawniczej, odszkodowawczej, e-commerce czy e-learning.
Na ten moment klienci powierzają mi budżety reklamowe w wysokości od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie.
Jednak metody, które stosuję teraz są takie same jak wtedy, gdy operowałem budżetami rzędu kilkuset złotych.
Dzięki temu wystarczy, że wydasz na reklamę równowartość ceny Twojej usługi, a już zobaczysz zauważalne efekty.
Gdy to się wydarzy, możesz zwiększać wydatki na reklamę i uzyskać efekt “kuli śnieżnej”!
Jednak bardziej istotne od tego co o sobie mówię ja, jest to, co mówią o mnie inni:
Najczęściej zadawane pytania
Czy to szkolenie sprawdzi się w mojej firmie?
Jeśli prowadzisz firmę usługową, jak najbardziej to szkolenie jest dla Ciebie! Pamiętaj, że możesz na 100 dni wziąć szkolenie i je sobie wypróbować. Jeśli nie spełni Twoich oczekiwań napisz, a zwrócę Ci pieniądze.
Nie wiem czy sobie z tym poradzę...
Ten kurs jest przygotowany tak, żeby poradził sobie z nim każdy – niezależnie od stopnia zaawansowania.
Mamy też grupę wsparcia dla absolwentów, na której możesz zadawać pytania, jakie pojawią Ci się w trakcie przygody z rozwojem innowacji w Twojej firmie!
Kiedy otrzymam materiały?
Dostęp do szkolenia otrzymasz od razu po zakupie.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak, wystawiam faktury VAT. W trakcie zakupów zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę. Wówczas, automat wyśle Ci ją na Twoją skrzynkę e-mail zaraz po opłaceniu zamówienia.
Masz inne pytania? Napisz do mnie na adres: biuro@tomaszpaczkowski.pl